6 Haziran 2011 Pazartesi

Bi Dünya Ödev...

Sitcaelum, tucielo'nun yeni adresi. Öğretmenlik de yeni rolü.
Gitarda bir kaç hareket gösterip bir hafta çalışmamı öğütledi. Henüz gitara el sürmedim. Çünkü dışarıda hava muhteşem ve ben gökyüzünü izlemekle fena halde meşgulüm. Son gece biraz çalışmayı düşünüyorum. Tucielo durumu farkedip "Son güne bırakmışsın hala" dediğinde, "Ama, ama açıklayabilirim, hem pardon ama çok ödev vermişsin tuci" demeyi planlıyorum. Muhtemelen "sen hiç son bir haftada dikilip bol bol sulandı diye ürün veren domates gördün mü? Az az da olsa her gün düzenli çalışman lazım" diyecektir. "Fedakarlığın olduğu yerde umut vardır hala; kim kazanmak istemez ama çok az insan gereken bedeli öder" diye de ekleyecektir. Son numaram başımı hafif öne eğip, elimle sırtına pat pat yaparak "Haklısın tuci, anlıyorum, bir daha olmaz" demek olacak. Bakalım ikna edici olabilecek miyim;).

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder